Vårbalshelg

Det känns i luften här i Lund att det är Vårbal. Just nu sitter ett stort gäng i vår trädgård och har börjat festen för dagen. Det är vårbalslunch med tema Dansa i neon. I går var det själva balen.
Nästa år ska jag se till att gå, åtminstone på eftersläppet och lunchen!

Igår stannade jag hemma från Malmö. Blev film istället, "Did you hear about the Morgans", en rätt okej film.
Nu ska jag iväg på step med Sanna. Egentligen borde jag inte eftersom jag fortfarande känner mig krasslig, men det känns som att träning kanske kan hjälpa mig att komma ur segheten. Antingen lär jkag sjukna in eller så blir jag frisk. Jag orkar inte detta mellanting längre.

I eftermiddag är det tänkt lite plugg och brödbak. Vi får se hur det blir..

Ha en skön söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0