01:42

Hemma för kvällen.

Påskafton har varit toppen, förrutom att jag saknat min Klas!
Började dagen på promenad längst havet. Sen kom Ida, det blev hårfärgning och snickesnack.
Senare på eftermiddagen var jag och Lotta hos Ida Bengtsson för att titta på hennes och Mikaels hus. Så fint.
Det bjöds även på lite vin på altanen, mycket trevligt!

Sedan bar det av hemmåt för förberedelser för kvällen.
Efter middag hemma hos föräldrarna med mamma, pappa, farmor & Ida (Svensson) så begav sig jag och Ida till Johan.
Där bjöds på mästerliga snittar (Johan är tydligen kock) och mangodaquiris. Mums!
Trevligt sällskap som väntat och en även en turnering i rundpingis. En kväll av toppklass helt enkelt.
Det blev även en tvåtimmars-runda på Socitén innan jag tröttnade. Skönt att vara hemma i hyfsad tid!

Nu blir det att hoppa i bingen!

Hoppas eran påskafton var lika bra som min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0