Den osminkade sanningen



Jag bjuder på en osminkad bild ikväll. Jag har precis smörjt in mig med brun-utan-sol och tandblekningen är i.
Jag känner mig faktiskt lite piggare nu, fick en dos fransk medicin innan från Maya. Den kanske gjorde susen. Fast Maya spydde för en stund sen, så den kanske inte funkar lika bra på alla :/
Hoppas hoppas inte vi har fått samma sjuka! Det hade varit så kul att kunna följa med på Kålles-resan imorgon ändå. Innan var jag tveksam pga allt plugg, men nu börjar det kännas lugnare.
Men hälsan kommer först, så vi får se hur jag mår imorgon helt enkelt!

Ikväll skulle jag jobbat Kålles, tack snälla Simon som tog mitt pass! I owe you one!

Nu får det bli lite skönhetssömn.

Godnatt alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0