Back i Warberg

Jag har haft en toppenhelg i vår älskade huvudstad!
Vid sextiden på torsdagskvällen anlände jag och mötte upp Carolin i stan.
Efter att hon blivit klar hos frisören tog vi buss/färja hem till henne i Hammarby Sjöstad.
Kvällen spenderas på ett sushihak (godaste sushin jag någonsin ätit!!), sedan en sväng till krogen Göteborg och sist snack på balkongen! Supermys!


Carolin i sin nya fina frisyr

Sjöstaden by night

På fredag förmiddag jobbade Carolin, så jag passade på att shoppa lite i staden. Gick kanske loss lite väl mycket, men det gäller ju att vara effektiv när man bara har två timmar på sig!

Vid halv ett blev det lunch på Vapiano. Underbart god pasta som de tillagade medan man såg på.

Jag åt Pasta Pesto

Carolin på Vapiano

Efter att gått i lite fler affärer bar det av hem till Carolin igen.

Färjan över

Efter att packat väskorna och hämtat upp Jesper åkte vi ut till Stavsnäs i Stockholm skärgård. Där skulle delar av vår phaddergrupp träffas, umgås och planera lite inför hösten i Fredriks stuga.

 
Blev först ett dopp i sjön


Sen en tur på havet ut i Skärgården
  
Vi hämtade upp Carl-Fredrik i Stavsnäs hamn.

Senare på kvällning blev det grillning, lek och snack! Riktigt nice!

Grabbarna grillar

..medan jag & Carolin fotade

  
Sedan lekte vi lite lekar

Dagen efter bar det ut på havet igen för sol och bad
  





Life is good!


Kommentarer
Postat av: Carolin

aaaw, I miss u already ;)

2009-07-06 @ 09:35:58
URL: http://caroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0