Långfredag

Idag är det den tråkigaste dagen på året. Förr var det så i alla fall, men nu vet jag inte riktigt om jag håller med om det. Vi ligger i sängen fortfarande. Pontus försöker sova. Jag tycker han borde gå upp. Det är alltid såhär, jag vaknar pigg som en lärka (eller vad man nu säger) runt nio-tiden, men Pontus han vill sova till sisådär kl.11. What!?! Då har ju hela dagen gått nästan, åtminstone halva. Det är ju så mycket skönare att komma upp i tid och istället äta frukost läänge och fixa sig. Fast det där med fixa sig behöver väl kanske inte killar lika lång tid för, men ändå.

Jag funderar på om jag ska försöka raka bort hans mustasch nu när han sover. Den är så ful!! Men det ska tydligen vara så, slutspels-skägg kallas det. Jag förstår inte det där, visst att de ha viktigt slutspel och så, men jag tror knappast skägget kommer få det att gå bättre för dem. Jag ska köpa en lösmustach till honom istället, det måste ju ha samma effekt?

Sååå, what to do? Väcka eller raka? Är rädd för att han kommer bli sur vilket som...

So long!


Kommentarer
Postat av: marica

raka, jag har sammna problem men martin har äntligen rakat sig lite i alla fall. allt bra med dig? puss

2009-04-10 @ 14:42:31
URL: http://maricalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0