18.55

Nyss hemkommen från skolan. Tro det eller ej, men laborationen drog såklart över på tiden. Sorry Carro & Emma, men ni kommer få det lite brådis till påskfesten på torsdag. Tror nog ni får börja med ölen på labben i alla fall ;)

Nu tänkte jag baka lite scones innan det är dags att sluka böckerna igen. Imorgon ska vi skriva ihop ett utkast för vår scenarioanalys, så ikväll måste jag sätta mig in i jeansbranschen. Intressant, men hade varit skönt med pluggfri kväll! Jag får tänka på att på torsdag, då börjar påsklovet, nästan..

Måste komma på hur jag ska fira min roomie Sarah också. Hon fyller 17 år imorgon. Jag känner ju inte henne så väl egentligen, men jag tror ändå hon skulle uppskatta att bli uppvaktad. Det hade jag! Frågan är hur? Ska jag baka tårta? Köpa present? Funderade på godis eller något i den stilen. Är det för tråkigt?

Nej, nu kurrar magen alldeles för mycket.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0