Today is my day!

Idag är ingen vanlig dag, för idag så är det faktiskt min födelsedag!
Fast jo, på sätt och vis är den som alla andra dagar.. förrutom att man blir lite uppvaktad :)

Jag blev väckt på sängen imorse av den finaste! Klas hade gjort frukost och sjöng för mig.
Dessutom fick jag den bästa födelsedagspresenten, en weekend i Paris. Kan fortfarande inte förstå detta.. Det kommer att bli så mysigt, bara han och jag!

Efter en datorlaboration i skolan åt jag och några tjejer i klassen lunch på IKDC. Mucho gusto!
Resten av eftermiddagen har spenderats med tårtbak, städ m.m.
Nu vankas snart lite förfest/tårtkalas hos mig. Very nice!

Jalla jalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0