Long time no seen..

Helgen rasade förbi, och veckan började i samma takt. Vet inte riktigt vad som händer med min tid..

I fredags landade jag och Klas i Varberg på eftermiddagen. Efter en fika med Johanna, Sofi & Ida väntade finfin middag hemma hos Klas föräldrar. Det bjöds på oxfilé på planka, mums!
Resten av kvällen spenderades i tv-soffan. Vi tittade på Pride & Glory tillsammans. Läskig film!

Under lördagen blev det plugg på förmiddagen och sedan släktkalas på eftermiddagen. Tack alla för de fina presenterna!
Jag fick bland annat följande:


PF Flirty Hipster SEK 249, Calvin Klein - NELLY.COM 

.. och mer sängkläder, pengar, stavmixer, klippning, klänning och lite till..

På kvällen gick jag, Klas, Ida & Martin på bio och såg på "Clash Of The Titans". Jag tyckte den var över förväntan då jag trodde den skulle vara rätt dålig..

Söndagen startade med plugg än en gång, medan Klas gick en golfrunda. På eftermiddagen var vi på Kurorten för massage och spa, lovely!


Veckan här hemma i Lund har rusat förbi med skola och plugg varje dag. Nu börjar dock helgen. Bygge på tältet ikväll, nästa vecka är ju Karnevalen!!


Later!

Kommentarer
Postat av: Minn

Släktkalas hos dig är lika mysigt varje år!!Puss<3

2010-05-12 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0