I'm back

Jag har tagit mig en välförtjänt paus efter alla tentor, men nu är jag tillbaka.
Då påsken kommer att spenderas i Varberg med en än så länge tom agenda så är det dags att blogga igen.
Tänkte börja med att dela med mig av fina bikinis jag har designat på nelly.se. Vilken är snyggast?
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Och glöm inte, RÖSTA!

Tack och hej!

 


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har gett din bikini 5 stjärnor på nelly.se Du kanske vill rösta på mina?=) Dom finns på bloggen.

2010-03-31 @ 18:35:37
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0