Full rulle.

Vilken mysig dag. Jag hade planerat stranden, men solen ville tydligen inte. Så när Jennifer ringde och frågade om jag vill med till Lund så var jag inte sen på att tacka ja. Kaffetermos och nybakta muffins (ja, idag igen) i högsta hugg, och bilen rullade. Det blev lite flängigt i Lund med snabbvisit i min lägenhet, i Klas lägenhet och hemma hos Jennifer, samt två lägenhetsvisningar och en falafel-kvällsmat i Lundagård. Toppen var det i alla fall. Tack Lisa för att vi fick följa med :)
Nu måste jag dock plugga lite juridik. Inlämningsuppgift på fredag, och imorgon börjar jag ju jobba igen. Sista semesterdagen idag med andra ord..



Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0