bak.plugg.sommarkväll.film.

Vilken härlig dag jag haft.
Dagen varvades med juridikplugg och bak. Lagom till fika kom Jennifer och Lotta på besök. Det blev nybakta muffins och cookies, kaffe och yatzy-spel.
Jag ska dema Carlshamns bakmixer på torsdag och fredag på Kvantum, så därför var jag givetvis tvungen att provbaka lite först. De blev sjukt goda måste jag säga! Kom in och pröva på torsdag eller fredag.
 
Dessa prövade vi idag.

Kvällen har nu spenderats med Jennifer & Ronja. Vi gjorde en liten roadtrip till Gamla Köpstad och Läjet. Efter många om och men satte vi oss till sist i Träslövsläges hamn och åt medhavda jordgubbar, lantchips och drack lemonad medan vi tjattrade vilt. Livet är härligt! Det var dock lite blåsigt, så kvällen fick avrundas i Ronjas soffa framför filmen "The ugly truth". Mys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0