Trötter..

Oj, vad helgen springer förbi och jag känner mig inte ett dugg utvilad..
Har jobbat både lördag och söndag 10-17 på Bröllopsmässan, mycket kul!
Tanken var att jag skulle jobbat bakom Catwalken, men då Sanna blivit sjuk i halsfluss fick jag ta hennes pass i entrén. Det har varit roligt, dock en del dötid, men då fick vi titta på mässan i stället och äta godis :)

Idag fick vi fina presenter i form av en parfym från Lancôme, mascara från Maybelinne, Läppstift från Shiseido, nagellack från China Glaze och ansiktsmask från Dr Hanuschka samt pengar. Helt fantastiskt bra!

Nu är det tänkt att jag ska plugga lite, får dock se hur mycket det blir med det..
Kan hellre tänka mig tidigt i säng och upp med tuppen imorgon :)

Hoppas er helg varit bra!


Kommentarer
Postat av: ida

Gud va fint du måste bo!

Bilden är tagen i Danmark.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2010-02-10 @ 17:48:28
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0