Lundakarnevalen 2010

Viktigt viktigt!
Vet inte riktigt om meddelandet kommit fram än, men i år är det alltså år 2010 och dags för Lundakarnevalen!!!!
Denna helt ofattbart stora händelse inträffar endast vart fjärde år(!!) och iår är det dags.
Under hösten har det spånats bidrag och hela FYRA av Industriell Ekonomis bidrag kom med.
Vi kommer att ha 3 av 20 vagnar och 1 av 10 tält, ganska big deal med andra ord.
Jag kommer att medverka i tältet ("Tänk FEL kom RÄTT") med ett gäng från vår sektion och idag hölls första mötet.
Jag tror inte riktigt jag fattat hur stort det här med karnevalen är egentligen, men det är tydligen STORT!

Så därför bör ni som vill komma och inkvartera er hos mig under denna helg (21-23 maj) meddela mig snarast.
Det börjar redan bli fullt..
Och jag lovar er, det här vill ni bara inte missa, student eller ej!




Nu ska jag cykla till K för qualitytime. Det vankas film: Till vildingarnas land.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0