Bröllopsmässa

Goder morgon!
Idag är jag uppe med tuppen, igen. Går i skolan från 8-17, men inget obligatoriskt nu på morgonen = ingen stress!

Ikväll är det sittning och jag tror att min outfit är klar, får visa senare.
Det blir dock till att ta det väldigt lugnt ikväll eftersom jag ska jobba hela helgen!
Det stundas nämligen Bröllopsmässa i Malmö, och jag ska jobba bakom Catwalken för att klä av och på modellerna samt en del i kassan.
Det är nämligen Carolins kusin som är chefredaktör på Allt om bröllop, varav vi har fått tillfälle att extraknäcka lite!
Det kommer att bli riktigt roligt! Dessutom får vi ju gå runt och titta på allt fint :)


Nej, nu ska jag försöka ta mig till skolan..

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej sötaste Malin! Kul att du kommit igång med bloggen igen!! saknar dig. PUSS

2010-02-05 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0