1a december

Tiden har runnit iväg och den här hösten har varit den mest hektiska någonsin.
Med styrelsearbete som kassör för Sektionen för Industriell Ekonomi springer timmarna iväg med bokföring, budgetering, fakturering och mailkonversationer. Trots denna extra arbetsbörda så har hösten varit helt fantastiskt rolig! Så mycket jag har lärt mig och så mycket jag har gjort denna höst! GA-balen, I-konferens, Warszawa och mycket mycket mer.
Nu närmar det sig dock tentor och JUL!! Som jag längat till jullovet!!
Med (förhoppningsvis) lite mer ledig tid så tänkte jag börja blogga igen, oh yes!

Inspererad av min underbara vän Sanna kommer här ett avsnitt av den bästa julkalendern någonsin..
Nu ska jag öppna första luckan i min chokladkalender. Glad 1:a december mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0