Söndagsjogging och vulkanutbrott

Det blev inget aerobic-pass på Gerdahallen, utan istället var jag och Viann ute och sprang. Ja, ni läste rätt.. sprang!! Visserligen i intervall, men sjukt jobbigt var det. Nu känner jag mig dock väldigt nöjd! Vi avslutade med situps och armhävningar och belönade oss sedan med nybakt bröd och smoothie. Yummie!

Nu till något annat. Vulkanen. När ska detta askmoln försvinna. Stackars alla människor som är fast på olika delar i världen. Jag är också väldigt orolig för vår London-resa till helgen. Kommer den att bli av? Jag har ju sett fram emot denna resa hela våren, och det vore jätte jätte tråkigt om den blev inställd! Dessutom vill jag ha hem mina vänner från Spanien. Inte helt okej om Sanna & Carro stannar längre, saknar dom som bara den :(
Nej, vi får verkligen hoppas att detta askmoln försvinner snart, samt att Katla inte bryter ut riktigt än!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Vi saknar dig med <3 <3 <3

2010-04-19 @ 22:05:02
URL: http://caroliin.blogg.se/
Postat av: Klas

Du är så duktig älskling!

Vi får hålla tummarna att vi kommer iväg. Du har ju pratat om Arsenalmatchen nu hela våren ;)

Puss

2010-04-19 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0