Säg Oh ah regattabal..

Några dagar har gått sen sist och jag har hunnit med vänners besök, fira Jennifer, vunnit Regattan, en bal, skidfest med mera.


LÖRDAG

Lördag, underbara lördag! Både dagen och kvällen var fantastiska, som alltid med de bästa av vänner!
  
Lunch på stan, shopping etc.


  
Födelsedagsfest för Jennifer



På Prins Bernard i Malmö





SÖNDAG

En dag som kommer att skrivas in i historieböckerna. Detta var dagen då Industriell Ekonomi tog hem segern i det stora Sjöslaget på sjön Sjön för första gången! Ni fattar ju!!

Dagen startade kl.07 för min del (det vill säga ca 3 timmar efter att jag stupat i säng natten innan..)
Det stod på min lott att baka en kladdkaka till dagen mutning. Har nog aldrig tagit så lång tid att baka en kaka..
Klockan tio var jag i alla fall reda att möta upp resten av laget och vår vackra farkost.

Efter paraden med 10 båtar och ca 100+ studenter genom Lunds gator anlände vi till LTH och sjön Sjön.

  

Våra hjältar kämpade tappert och vi hade den BÄSTA hejarklacken ever!
Omedvetande om vår seger träffades hela laget för lite mellanfest på Helsingkrona Nation.


 
Phös-Kajsa & jag


Senare väntades Regatta-bal (inte så fint som det låter desvärre) och SEGER!


Segern är vår, segern är vår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0