Time is flying..

Jag är som sagt en sjukt upptagen kvinna just nu.
Bloggning hinns inte riktigt med, tyvärr.
Men nu börjar det ordna upp sig.
Tänkte därför börja med en snabbgenomgång av den gångna tiden (Hur stavas det egentligen?)



Torsdag 3/9

Den efterlängtade Dammiddagen! Jag lyckades slutligen få en biljett, thannk god!
Denna kvällen vill man nämligen INTE missa!!
Kvällen började med fördrink kl.18 för HERA (en förening för kvinnliga ingenjörer på I & M)
Runt halv åtta startade själva middagen.
Som vanligt stod Regattanollorna (dvs. herrarna alltså) för serveringen.

Förrätt
Toast med räkor och limeröra

Huvudrätten (serverades i bar överkropp)
Gratinerad lax,pressad potatis och smörstekta haricot verts

Desserten (Serverades av männen iklädda endast kalsonger och fluga)
Kardemummaparfait med kiwitäcke


Gitvetvis bjöd kvällen även på underhållning från den manliga phösen på olika sektioner, mer eller mindre naket.

   
   
   
Ja ni fattar ju..



Fredag 4/9
Klas födelsedag! Själva dagen tillbringade Klas tillsammande med Pidde i Tyskland för att fylla på spritförrådet, så vi sparade Firandet till kvällen.
Vi höll kräftskiva i källarlokalen hemma hos Klas, riktigt lyckat!

  
Jag åt mina första köpta insjökräftor (de vi brukar koka själva gills inte). Goutt var det, faktiskt!


Klas fick fina presenter :)

  
  
Den bästa festen på länge! Hemmafester is da shit!

 


Måndag 7/9


I måndags var det som sagt draggning i sjön Sjön. Det innebär att alla Regattalag städar den vidriga sjön Sjön från allt skräp (dvs kundvagnar, cyklar, ölflaskor etc.)
Under draggningen sjöngs och spexades det även en del..

Senare på kvällen firade vi Cicci som fyllde 21 år!
Det blev ett litet tårtkalas hemma hos mig, riktigt mysigt!

  

Födelsedagsbarnet!



That's it for now.  Nu måste jag ta mig upp ur sängen och starta dagen!
Det kommer mera om en stund!


Xoxoxoxox

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0