Rum uthyres på LTH någon?

Känns som om jag bor där nu..
Om inte annat får väl flytta in i Styrelserummet när jag fått min access.
Idag var det logistik-arbete för hela slanten. Totalkostnader hit, Du Pont dit. Dessutom snurrar det runt i skallen av alla excel-funktioner, suck!

Jag är helt klart fortfarande trött efter tisdagskvällens jobb på Skidfesten (och jag festade inte ens!). Känns som om jag aldrig kommer att bli kvitt den här förkyldning, on/off.

Kvällens spenderas i tvättens tecken och även en del planerande inför helgens bravader.
Men snart är klockan 20.00 och det är det dags för Idol.


Jag bjuder på lite bilder från Skidfesten på Lophtet:


Jag och Carolin framför I:sbaren


I-Crew.


Jag framför serverings-tälten.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med "helgens bravader" och ta väl hand om dig nu så att den där envisa förkylningen släpper taget! Massor av pussar & kramar!



2009-09-18 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0