Så var det dags igen..

Oj oj, helgen rusade förbi i världens turbofart och jag känner mig inte det minsta utvilad inför en ny läsperiod.
Ända sedan jag kom tillbaka till Lund har jag varit konstant trött och stressad. Idag har jag trots allt fått avbockat det mesta på min A4-långa-lista, suck.

Helgen var suverän, men blev inte riktigt som planerad.
Fredagen bestod i kalas hos farmor med hela tjocka släkten.
Klas gjorde sin premiär med bravur då det var första gången han träffade farmor, kusinerna mfl :)
Lördagens förmiddag/middag spenderades hos Anna på Kammen, där hon gjorde iordning mitt hår. Väldigt välbehövligt!
På eftermiddagen åkte vi till Falkenberg för att fira morfar, vilket fortgick hela kvälllen.
När jag sen kom hem, senare än jag trott, så orkade jag tyvärr inte hänga med tjejligan ut. Jag var helt slut!
Jättetråkigt att missa detta då alla var samlade hos Ronja!!
Istället fick det bli en brunch på söndagen innan jag tog tåget hem till Lund igen.

Så nu är jag tillbaka i Skåneland med nya kurser, Marknadsföring & globalisering samt Programmeringsteknik.
Både kurserna verkar roliga, så får hoppas på det!

Idag har jag fixat och donat, bland annat fixat nytt pass och körkort.
Men snart är det dags för film med Sanna, Cicci & Emma.

Trevlig tisdagskväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0