Måndag igen..

Som vanligt efter en helg, så är det back to reality!
Gårdagen bestod av vila och åter vila.
Vi somnade inte förrän runt femtiden i lördagsnatt/söndagsmorgon, så vi var slitna igår. Såpass trötta att vi till och med hoppade brunchen. Istället tillbringades dagen i tv-soffan/sängen.

Runt 17-tiden kom vi i alla fall igång, jag hade cravings efter kanelbullar!! Det var ju trots allt kanelbullens dag.
Vi tog en promenad i stormen (ca 100 m) till ICA Satelliten och trodde det var ungefär den ansträgningen vi skulle behöva göra idag. Men tror ni inte bullarna var slut då? I alla former! Frysta, bakade.. ja, ALLT!
Så vi gjorde en ansträngning och gick till Hemköp i ställen, men slut där också!! Jag som var på ett ganska tröttsamt humör blev inte så lite sur. Jag skulle ha mina kanelbullar. Punkt slut.

Trots att jag verkligen inte fötjänade det erbjuder sig min underbara K att cykla upp i stormen till Konsum. Jag sa ju givetvis "Meeeen, det behöver du ju inte" (fast jag ville verkligen ha!). Så jag fick till slut kanelbulle med mjölk! Tusen tack Klas!


Jag & Klas på Snörsjöabalen


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att du har en så gullig kille, nu när mammas nybakade kanelbullar var så långt borta... Saknar dig! Ska bli så mysigt at ses om några veckor! Puss & Kram! Hälsa K!

2009-10-05 @ 17:07:29
Postat av: angelica

Vad vacker du är Malin! Ni är är också fina tillsammans ;P

2009-10-06 @ 22:11:45
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0