Let the music play

Almost weekend.
Fast denna helg kommer att bestå av ungefär endast en sak. PLUGG.

Ikväll är det förfest/utgång med marskalk-gänget.
Ska bli riktigt kul att träffa alla, men måste erkänna att jag inte är alltför sugen på fest då jag vet vad som väntar imorgon (plugg om någon inte förstod..)
Ska dock se till att få ut det bästa av kvällen och laddar därav med några nya hits och en del "gamlingar".


Lyssna även på orginalet, då den också är riktigt bra!


I somras när jag tipsade om denna sa jag att det var "Rihannas & Lady Gagas nya".
Ack så fel jag (och alla andra) hade. Eva Simmons heter hon. GRYM!



Denna är värd att nämnas igen! Denna gången Dave Audé Club Mix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0