Grattis älskade morfar!

Idag fyller min kära morfar 75 år. Mormor och morfar har haft öppet hus och fullt med folk.
Jag önskar verkligen jag kunde varit där på hans dag, men ett telefonsamtal och vykort fick räcka då det är mitt i tentatider. Usch, jag mår dåligt när man tänker på hur sällan man träffar sina nära och kära, speciellt mormor, morfar och farmor. Förhoppningsvis kommer de finnas kvar lääänge till, men livet har ändå sin gilla gång.
Man ska ta vara på tillfällena med sina älskade.
I helgen blir det i alla fall kvalitetstid med både mormor & morfar och farmor. På fredag ska vi på lite inflyttningskalas hem till farmor i hennes nya lägenhet. Ska bli så kul att träffa allesammans och förhoppningsvis följer K med också!
På lördag ska familjen till Falkenberg för att fira morfar tillsammans med mammas bror och hans familj. Ska bli jätteroligt att träffa både mormor, morfar och kusinerna som kommit hela vägen från Stockholm.
Åh vad jag längtar till helgen och att få träffa familjen och vännerna! Det har gått alldeles för lång tid..

Så GRATTIS än en gång till morfar på din födelsedag!

Morfar i Botaniska trädgården under ett besök hos mig i våras

Nej, nu ska jag sova. Big day tomorrow med tenta nr.2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0