Fucking blogg.se

Okej, jag ska inte skylla min bloggfrånvaro på blogg.se, men imorse när jag faktiskt kände för att blogga så funkade det inte. Typiskt. Jag skickade då ett mms-inlägg istället, men ser nu att inte det heller kommit fram.
Vääääldigt konstigt? Men men...

Nu undrar ni säkert vart jag hållit hus de senaste dagarna?
Jag kan meddela att jag gått in i plugg-träsket. Tentaperiod med andra ord!
Först en dugga på fredag och sedan en tenta på måndag och en på torsdag.
Ni förstår kanske att det är fullt upp...

Mitt i allt tentaplugg så har vintern knackat på dörren. VINTER??
I morse när jag cyklade till skolan så visade termometern -2 grader.
INTE HELT OKEJ!
Så trots att det är mot mina principer att ha vinterjackan i oktober, fick det bli så.
Jag har insett på allvar nu att jag verkligen behöver en ny vinterjacka.
Dels blev min ena stulen förra året, dels har jag ingen "mittimellan" jacka utan bara min supervarma Refrigiwear.
Jag har beslutat mig för att det är en kappa jag vill ha!
Har tittat på denna i över en vecka, men inte kommit till skott att beställa.

Så igår när jag inte kunde somna bestämde jag mig för att jag ska köpa den!
Jag orkade dock inte sätta på datorn igen, men eftersom det ändå fanns alla storlekar kvar så tänkte jag att jag skulle beställa den imorse istället.
Tror ni inte den är slut när jag går in för att kolla imorse?? FAN!
Så nu får jag tänka om... som om jag har tid med det just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0