Feber lagom till tenta nr.2?

Det hoppas jag verkligen inte på!
Men idag har varit en lite tyngre dag. Jag har frusit exakt heela dagen (utom precis efter jag cyklat och var pissevarm). Antingen är det klimakteriet, feber eller så vet jag inte..
Jag har i alla fall haft ordentligt med kläder på mig, men suttit och huttrat och spänt mig hela tiden.
Så nu gav jag upp och cyklade hem från Universitet Bibilioteket där vi suttit och pluggat idag.
Min plan är att ta på mig ännu mera kläder, lägga mig under täcket i soffan och förhoppningsvis fortsätta plugga.
Tänkte även proppa i mig tonvis med C-vitaminer.

Hoppa hoppas att det hjälper!

Kommentarer
Postat av: Sanna

glöm inte vitlöken :D

2009-10-20 @ 19:03:13
Postat av: Mamma

Skickar dig en massa kärlek och positiva tankar, så får vi hoppas att det (tillsammans med C-vitamin och vitlök) gör susen. Krya på dig och var rädd om dig nu! Massor av kramar!!!

2009-10-20 @ 19:32:15
Postat av: caroline

Hej!



Ne ingen obligatorisk närvaro på våra föreläsningar som hålls av lärandra, men alla gästföreläsningar är obligatoriska, men man måste ändå vara där, för d e såpass svårt och man vill inte missa ng info han säger, men idag kunde fanimej kvitta =) PUUUU va tungt micro e alltså, fattar du d? tycker d e sjukt svårt, LYCKA TILL VÄNNEN



puss

2009-10-21 @ 15:38:05
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0