Vistelsen i Höllviken

Då var jag hemma i Lund igen, eller vi kom hem igår rättare sagt. Det har varit en supermysig vistelse i Filips stuga i Höllviken. Vädret har växlat mellan allt från sol till hagel, så kan det vara ibland.

När vi kom upp i tisdags så tog vi faktiskt ledigt. Vi hade ju trots allt haft tenta precis!

Jag provläste nya tidningen från Bubbleroom i solen


Vi löste quiz och fotade med Carros systemkamera


Sen hittade vi en rockring som vi hade väldigt roligt med.

  
Sen grillade vi och åt gott!


Resten av kvällen spenderades vid köksbordet där vi spelade spel och pratade, mys!

Dag 2 innefattade lite mer effektivt plugg. Jag & Carolin började dock dagen med promenad med hundarna ner till det lokala bageriet för att köpa färska frallor. Sen åt vi frukost ute i solen.


Efter frukost åkte Carro & Martin in till Lund för diverse möten medan jag och Filip pluggade flitigt! Med sig tillbaka till Höllviken hade Carro & Martin både Emma & Simon, nice :D
Det blev några timmars plugg innan vi tyckte att vi förtjänade en paus. Det blev grillning även denna kväll!


Carolin fick äran att skrubba potatisen!

  

Mums filibaba!

Efter maten gick vi ner en sväng till den lokala puben Shakespeare. Jag ville verkligen inte följa med för jag var så trött, men jag blev medtvingad ;) Vi stannade dock bara ca 30 min. Sedan gick vi hemåt igen för att spela lite spel. Vi tog en sväng om Konsum också på vägen hem.

Emma storhandlade!

Gårdagen bestod också av plugg. Vi hann även med en midsommarlunch, då vi inte får en sådan tillsammans sen ;) Det blev sill, potatis, köttbullar, ägg och annat gott!


Vid fyratiden bar det hemåt igen för nya äventyr. Mer om det senare.
Nu ska det pluggas!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0