Lördagsmorgon = mysmorgon


Ny dag och nya tag.
  Jag är glad att jag inte följde med på resan igår, för idag känner jag mig sämre igen :( Måste gå bort till Apoteket senare och köpa näspray samt echinagard. Kanske kan det hjälpa lite grann.

Imorse vaknade jag kvart i sju över att någon under mig (Jakob??) har på musik på högsta volym. Och inte vilken låt som helst, utan en riktig partylåt - på repeat. Jag tror han/hon spelade om låten minst 7 gånger, suck. Tillslut tystnade det dock och jag kunde somna om, skönt!

Nu har jag precis ätit lite mysfrukost; varm choklad, youghurt och smörgås. Givetvis med Nyhetsmorgon i bakgrunden. Åh, jag älskar sovmorgon.

Strax kommer Cicci hit och vi ska sätta igång att plugga. Inte lika roligt, men sällskapet gör det roligare i alla fall!

En trött Malin i myskläder


Kommentarer
Postat av: frida

2009-05-16 @ 12:12:46
URL: http://fridacarolinaroos.vl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0