Idag smäller det!

Godmorgon mina vänner!

Idag har jag tagit mig lite sovmorgon och jag känner mig utvilad för första gången på flera dagar. Gud vad skönt!
För om cirka fyra timmar är vi på väg upp till Göteborg, drygt 1200 studenter!!
Första stoppet blir på Chalmers, där vår kära systersektion ska ställa till med kalas för oss. Snittar och Champagne, ja tack!
Klockan 19.00 börjar festen på Götaplatsen. Be there or be square, som Martin brukar säga! Sjukt nice kommer det bli.
Kl.21 rullar de första tandemparen ut ur Götlaborg mot Kållered. Där blir det utedisco på IKEAS parkering, sweet.
Sen fortsätter det så här, tandemstafetten.

Nu till det viktiga; jag kommer att hoppa på tandemcykeln på Kontrollhudar i Varberg runt midnatt. Ni som är nyfikna på denna tillställning borde pallra er dit! Sedan kommer jag och Caroline att cykla bort till Lassabackarondellen, mot sjukhuset. I Ranelidsrondellen svänger vi mot Läjet och fortsätter mot Tvååker, sen vidare mot Morup, där nästa byta sker. Kalas!

Nu ska jag äta en rejäl frukost, för det kan minst sagt behövas!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0