Idag är ingen vanlig dag...

..för idag så är det min födelsedag!

Jag måste erkänna att det kändes helt okej att vakna ensam imorse trots allt. Jag hade redan fått en del gratulationer via sms och mamma & pappa ringde precis efter att jag vaknat. De hade skickat ett litet paket med små saker till mig som jag fick öppna imorse, resten får jag den 6:e juni, då jag ska firas hemma. Man kan säga att jag på sätt och vis flyttat fram födelsedagen en månad eller så kan man ju säga att jag kommer fylla år två gånger, super duper bra helt enkelt!


Jag är som ett barn när det gäller födelsedagar, vet inte vad det är. En sak är säker, det handlar inte det minsta om paketen längre, så som det gjorde när man var yngre. Nu är det mer att det finns en anledning att fira, att vara med sina nära och kära och att äta gott (läs tårta) så klart :D

Nu blir det en liten födelsedagsfrukost för min del, innan det är dags för skola klockan åtta.

KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: angelica

Hahaha! Läs tårta, du kan vara det roligaste jag vet. Hoppas du får en bra dag mitt hjärta. grattis!

2009-05-06 @ 09:08:10
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0