Härliga fredag!

Eftermiddagen har spenderats i solen med Cicci. Först lunchade/fikade vi på Espresso House och passade även på att fixa lite med vårt projekt. Slutet är nära!

 

Sedan blev det en sväng på stan och två små ting fick följa med mig hem. Jag visar senare :)

Nu tänkte jag ta ett liten vilopaus och titta på ett avsnitt The Hills. Jag är alldeles utmattad efter att ha gått runt med datorn i väskan, det är tunga grejer förstår ni.
Efter mitt lilla break hade jag tänkt städa lägenheten. Det är minst sagt en hel del att göra, så får se hur långt jag orkar. Det vore extra trevligt om mina kombos var hemma, så kunde vi hjälpas åt. Får se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0