Goooodmorning Sweden!

Eller ja, kanske inte riktigt godmorgon. Snarare godmiddag.
Och ett speciellt välkomnande till nya läsare. Igår var det tydligen nytt rekord igen.
Vilka är ni?

Well oh well, jag har faktiskt varit uppe sedan nio och sitter troget med min böcker. Solen lyser (?) med sin frånvaro, vilket faktiskt inte gör mig speciellt mycket. Snarare tack så mycket, nu slipper jag vara bitter. Fattas bara att den tittar fram om några minuter...

Dags att återgå till min intressanta värld. Ja, faktiskt!


Bjuder på några riktigt gamla bilder, sommaren 2004


Mathilda, Ida & jag sommaren 2004


Johanna, Sofi, jag & Karin

Shit vad tiden går fort...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det var tider det du! :)

2009-06-02 @ 09:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0