Godmorgon Varberg, Lund och resten av Sverige!

Gårdagen blev verkligen suverän! På kvällen var vi som sagt på pre-tandem-fest där vi grillade och förberedde oss inför den stora dagen imorgon! Vi provcyklade bland annat vår vackra tandemcykel. Jag fick äran att prova på denna med Martin, med blandat resultat kan man väl säga..

Vi ser ut som ett gammalt par som ska ut på en motionsrunda, haha

  

oj oj oj, in i busken....


Efter informationen drog tyvärr de flesta hem. Vi hade väl hoppats på lite bättre uppslutning där vi kunnat lära känna varandra bättre, samt skrivit ihop sånger m.m. Förhoppningsvis klarar vi oss rätt bra imorgon ändå!

Det fina tandemmärket Carolins vän desginat

Imorse åkte min Pontus hem och det känns fruktansvärt tomt. Som vanligt vill man aldrig att det roliga ska ta slut, men jag är bara så glad att han ens kom hit på min födelsedag! Det betydde otroligt mycket!



Tack än en gång alla nära och kära för uppvaktiningen igår och för de fina presenterna!


Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0