Finally finally finally!

Ja, då var vi äntligen klara med vårt lilla projekt. Jag kan inte riktigt beskriva den känsla jag ha just nu, underbart helt klart! Dessvärre är det inte slutpluggat än för säsongen så att säga. Imorgon ska det skrivas en liten vetenskaplig artikel också, vad sägs om det?

Men först ska jag starta morgondagen med att laga lunch på Helsingkrona, tillsammans med Martin, Filip & Carolin. Kommer blir riktigt roligt och god mat utlovas!

Fast allra först ska jag sova som en stock. Tänkte att jag också kanske kunde komma på en bra födelsedagspresent till P. Varför ska det alltid vara så svårt? Har ni några tips?

Förresten, kolla in Idas blogg, och framför allt det lilla videoklippet på mina kära vänner hemma i Varberg.
Ni är för härliga! Saknar er!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0