En dag fylld av överraskningar...

Ja, herregud!
Gissa om jag blev förvånad när min älskling ringer vid halv åtta och säger att han sitter på tåget på väg till mig!? Underbara pojkvän! Det var verkligen det jag önskade mig allra mest. Att få tillbringa dagen med min Pontus och alla vänner här nere givetvis.

Tio minuter efter knackar det på dörren och när jag öppnar så står Sanna, Cicci & Filip med en tårta i regnet och sjunger "Ja må hon leva" för mig. Jag blev helt stum och alldeles rörd. Så underbart gulliga de är. Jag önskar verkligen jag hade kameran framme, för det är inte något man ser varje dag!  :)
Det blev i alla fall en liten tårtfrukost tillsammans, supermysigt!

  


Vid lunch var det dags för nästa överraskning. Jag och P åkte till Krischan för att äta lunch med Emma, Carro, Filip, Simon mfl. Tror ni inte dessa fina vänner ställer sig upp och sjunger för mig efter maten. Jag blir alldeles generad  och rörd igen. Dessutom har Emma & Carro köpt jättefina presenter till mig! En Starbucks-termosmugg, rosa&lila m&m-godis, samt utsstyrsel inför nollningen (tema djungelboken). Så söta de är!



Efter lunchen åkte jag och P hem för att baka tårta. Klockan 15 kom min älskade Jennifer och grattade mig! Jag fick en jättefin tårtspade och te. Tack vännen!



Nu är det vilopaus innan kvällen, då det är dags för grillning och pre-tandem-fest. Måtte gudarna släppa fram solen snart, tack! Jag kan inte minnas att jag beställde regn på min födelsedag?


Tack alla underbara vänner för alla gratulationer! Vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta, min ni är toppen helt enkelt!

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0