Beslutsångest

Godmorgon kära vänner och godmorgon alla nya läsare. Idag känner jag mig faktiskt lite piggare, men halsen värker fortfarande och näsan är sjukt tät, om nästan inte mer än igår.

Jag har i alla fall beslutat att ta mig till skolan idag, men hur ska jag göra ikväll?
Jag vill så gärna åka med på Sexmästeriresan med Göteborgs Nation, det kommer helt klart att bli sjukt kul! Frågan är om det är värt att bli dålig igen? Jag har en känsla av att sömnen kommer att bli ganska begränsad, vilket kanske inte är optimalt just nu. Om det inte varit för kommande inlämningar av projekt och rapporter,samt två tentor, så hade jag nog inte brytt mig. Men nu som sagt... inte läge att vara sängliggande.

What to do?

Okej, lite miffo bild. Bjuder på den

Nu är jag sen till skolan igen, suck!


Xoxo

Kommentarer
Postat av: maja

Vad är ditt bästa tips för att få håret att bli långt? Komentra på min blogg: Majaalins.blogg.se tack på för hand! :)

2009-05-15 @ 08:29:59
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: maja

Vad är ditt bästa tips för att få håret att bli långt? Komentra på min blogg: Majaalins.blogg.se tack på för hand! :)

2009-05-15 @ 08:35:23
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hej snygging!

Jag såg att du hade länkat från facebook, fin blogg! Tandem-cykling så riktigt kul ut men inte konstigt att du blev sjuk. Hoppas att du mår bättre nu Malin, annars får du krya på dig. Kram kram

2009-05-15 @ 09:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0