09:45

Så var det kväll igen och bara två timmar och 21 minuter tills jag blir ett år äldre. Jag älskar att fylla år, men snart vore det ganska skönt att stoppa åldern. Jag känner liksom inte för att bli äldre, tycker min ålder nu är rätt så bra jag!

Idag har varit en lugn och skön dag! Jag och Sanna var och tränade yoga efter föreläsningen, superskönt! Efter lunch var det tänkt plugg,  men dessvärre var vi inte så effektiva som vi hoppats.
Klockan 19 körde vi träning igen, denna gång StepStyrka, så nu har jag fått en rejäl träningsdos. Det känns bra med tanke på all fest som kommer i helgen, det vill säga TANDEM!

Nu ska jag fortsätta jobba på playlisten, sen dags för skönhetssömn. Usch vad det känns tråkigt att vakna själv imorgon utan mamma, pappa, lillebror och Pontus som grattar än. Jag ska försöka överleva ;)


Godnatt mina vänner

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0