Vad är det för fel på mig?

Varför i hela friden ska jag vakna klockan tio när jag somande efter sex, och varför är jag inte trött? Det är inte helt okej! Jag vet ju att tröttheten kommer ikapp mig förr eller senare, så snälla låt mig få sova!

Solen skiner ju givetvis idag, inte riktigt läge! Jag behöver sova och tvätta (och plugga också egentligen). Förhoppningsvis skiner den hela dagen, så man kan njuta lite av den i eftermiddag! Och imorgon, imorgon vill jag ha sol! För då kommer mina kära vänner Minna, Jonna & Sophie hit, yippie! Jag längtar! Ska bli så kul att få träffa dem och äntligen få visa Lund, denna underbara stad! I lööv!

Världens bästa Minna & Jonna!


Min fina Sophie och jag. Sophie har varit borta alldeles för länge! Skönt att ha dig i Sverige igen!

Nu ska jag försöka sova, kanske kolla The Hills.

/M

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallå baby! Jag kom faktiskt på igår att jag kunde stannat förbi både dig och jennifer, men det kom jag på försent. Typiskt mig. När kommer du hem? Puss

2009-03-20 @ 12:21:37
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0