Lunch-break

Jag cyklade hem på lunchen för att vila mig lite, är så fruktanvärt trött idag!
Jag har precis vilat en stund i soffan efter att ätit lite paj från igår, så nu är jag mätt och belåten.


Tacopaj a la Malin & Johanna

Nu ska jag snart tillbaka till skolan för laboration i Energi&Miljöfysik. Lagom road.

Så här kommer min följande vecka se ut:
Måndag: Skola 8-18
Tisdag: Skola 10-12. Skriva utkast till scenario-analysen. Seven Summits 18-21; föreläsning, middag och caselösning
Onsdag: Skola 8-12. Städning och packning
Torsdag: Skola 10-15. Sophie kommer! Påsk-sittning på kvällen
Fredag: Hem hem hem! Får träffa familjen och min P!

Längtar väldigt väldigt mycket hem just nu! Ska bli så kul att träffa alla tjejerna hos Ida på lördag för att fira hennes 20-årsdag något försenat!

Miss you all girls!


Kommentarer
Postat av: marica

tack tack! saknar dig med, kommer du på fredag? puss

2009-03-30 @ 13:45:42
URL: http://maricalindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi gjorde tacopaj igår oxå=)

2009-03-30 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0