Busy woman

Jaha, då befann jag mig i Halmstad efter en lite tripp om Varberg. Jag flänger runt ganska mycket känns det som, men det gillar vi!

Gårdagen blev jättetrevlig! Maten blev supergod och med ett bra sällskap har man ju alltid kul! Jetset-festen var dock inte riktigt som förväntat. Den blev ganska uppdelad eftersom det var många olika gäng där.

Idag har vi hunnit med brunch där vi åt tills vi spydde, ungefär. Sedan gjorde vi en liten Lunda-sightsing. Ett litet besök på Kulturen och Domkyrkan. Sedan bar det av mot Varberg, en mycket sömnig road-trip.

Nu har jag hunnit med en tur till Idrottshallen, hem till mina kusiner på fika, kolla in Jonna och Martins lägenhet, kolla in Emelies lägenhet och hälsat på Pontus föräldrar. Och nu är vi hos Pontus i Halmstad, skönt!

Ska försöka få pluggat lite med, like that's gonna happen..

Bilder får komma imorgon

Love M

Kommentarer
Postat av: angelica

Hallå vad händer med att du kommer hem och inte hälsa på mig? eller iaf säger till....nåja min vän...

2009-03-25 @ 21:30:37
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0