Bakat

Jag känner mig lurad av vintertiden. Man tror ju att klockan inte alls är mycket när solen fortfarande är uppe, men så visar den sig vara över 20.00. Hurry hurry. Jag har i alla fall fått fördjupat mig något i jeansbranschen under kvällen. Det kommer nog bli väldigt intressant arbete det här. Vi svenskar är ju faktiskt riktigt duktiga på jeans, så det finns mycket att hämta. Desto svårare att analysera marknaden, men det ska nog gå!

Ikväll har jag dessutom hjälpt Sarah att bara kladdkaka och schackrutor. Hon ska ha lite "fest" här i morgon. Åh, jag vill också fylla år! Knappt en månad kvar, yeye! :)
Resultatet blev i alla fall mycket bra! Nu tänkte jag mysa lite i vårt nya vardagsrum med mina kombos. En och annan schackruta kommer nog slinka ner också...


Ni kanske kan skymta vad det är för bricka? ehm..

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0