Back to blondie

Gah, jag blir så irriterad. Satt precis och knåpade ihop ett så fint blogginlägg. Så tänkte jag att jag skulle förhandsgranska, men när jag sedan skulle tillbaka till inlägget så försvann alltihop, say what?

Jaja, jag har i alla fall just kommit hem från skolan, efter en låång dag, 8-17. Var visserligen bara för idag, annars slutar jag 12 på onsdagar! Vi började med en ny kurs idag, företagsorganisation. Verkar jätteintressant, dock blir det nog lite mer plugg nu än under de senaste perioderna :/ Mycket inlämningsuppgifter med mera.

Snart kommer Jennifer hem til mig! Ska bli så roligt! Känns som om vi inte setts på evigheter, och det har vi inte heller. Jag tror bara vi har setts 2-3 gånger den här terminen, max. Det får bli ändring på det hädanefter! Har saknat henne så!


Jag ska laga lite thaimat till oss var det tänkt. Chicken Red Curry med ris, mumma. Sen så ska Jennifer slinga mitt hår, ska bli nice. Trivs visserligen superbra i den hårfärg jag har nu, men alltid roligt med lite förändring. Dessutom saknar jag mitt löshår som jag inte kan använda just nu. Känns ingen press Jennifer, but it better be good!

                        

Alltså, från brunett                                           till blondin!

Kanske inte ser ut som en så stor skillnad på bilderna, men det är det för mig. Punkt.Slut.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Så du har alltså bytat "slingare" till Jennifer. tack för den :P haha!

2009-03-18 @ 19:34:52
URL: http://karolinacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0