08:04

Godmorgon!

Jag har absolut ingen karaktär what so ever. Som om det var en nyhet? Förutom att jag redan proppat i mig ca 1 kg godis denna vecka har jag helt tappat det med träning och allt vad det heter. Men jag tänker faktiskt skylla lite på min förkyldning som faktiskt ännu inte gått över.

Imorse (eller nu) hade jag i alla fall tänkt springa/gå en runda, men jag orkar bara inte. Är så sjukt trött! Mycket skönare att ligga i sängen liite längre. Som straff måste jag nu försöka låta bli sötsakerna idag. Vi får väl helt enkelt se hur det går? Imorgon ska jag trots allt pallra mig till gymmet. Är ju så himla roligt när man väl är där!

Nu ska jag hoppa in i duschen och starta dagen med lite nyttig frukost.

Xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0