Utmattad av arbete eller vin?

Vilken dag! Jag har haft så himla kul på jobbet idag, trodde verkligen inte det skulle vara kul att komma tillbaka. Men det var det! Kommer att bli en kanonsommar!

Efter att jobbat i lite drygt nio timmar, var jag helt slut! Helst ville jag bara stanna hemma i soffan, men Jennifer fick mig på andra tankar. Istället blev det ett besök på Harrys med Emma, Jennifer, Ronja & Aida. Supertrevligt! Med ännu mer mat i magen och ett glas rött kan man inte annat än somna sött i natt.

Jag är så lycklig över att ha så fina vänner!

Sist, men inte minst bjuder jag på några bilder från i lördagskväll.
Jennifer & Zara på Ronjas balkong


Flutra & jag


The one and only... Minnie!


IdaPida


Helena och kvällens värdinna (som vanligt) Ronja


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin du är i håret gumman, hoppas vi ses när jag är hemma :)

2009-06-16 @ 21:12:09
URL: http://annjosefineericsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

JAG är lycklig över att ha DIG!

2009-06-17 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0