Soool och kalla bad

Började alltså dagen idag med en långrpomenad längs strandpromenaden med mor. Sedan blev det lunch och bad på Kallbadhuset. Brr.. lite kallt var det minsann, premiärdoppet! Eftersoom solen hade en förmåga att hela tiden gå i moln, så gav vi upp runt tvåtiden. Istället begav jag mig hem till Emma för att umgås lite med henne, Jennifer & Lotta. Mysigt!

Nu har jag precis kollat ett avsnitt Greys Anatomy, hör och häpna Carro! Jag kommer snart sett klart, då ringer jag på spurt :)

Dags för grillning vid havet, I like!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Söt du är Malin :) dock har ju alla som följer det på tv redan sett sista avsnittet nu så jag har fått diskutera av mig ;) men tanken var god! puss på dig

2009-06-18 @ 10:34:21
URL: http://caroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0