Äntligen fredag!

Oh yes. Imorgon är det helg och jag är ledig heela helgen! Lovely!

Igår var jag bjuden till hem till Minna för att fira hon och Jonnas 22 år fyllda.
Det bjöds på god mat och trevligt sällskap.


Söta Jonna

Fina Minna


  

Det var jag, Sophie, Josefin, Anna, Lovisa, Klara & Olga som fått äran att fira brudarna.





Efter tolv åkte jag & Sophie vidare till Bodegan, då de andra redan lämnat oss.
En hemsk nyhet fick vi också innan vi begav oss.. King of Pop är död.

Men nu är det dags att njuta av helgen. Först jobb 14-20.
Xoxo




Som ni kanske förstår skulle detta publiceras i fredags, men mitt internet har varit helt fucked up.
Bättre sent än aldrig som man brukar säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0