Update

Jag är rätt dålig på det där med bloggande just nu känner jag. Det hinns liksom inte riktigt med.
Jag jobbar mest hela tiden. Varje dag denna vecka = trött varje dag.
Jag hade superbra schema med ca 25 timmar varje vecka. Vad hände? Tydligen är jag väldigt dåligt på att säga nej när de frågar om jag vill hoppa in och jobba. Lär mig!

Måndagen var toppen! Mysig tjejförfest hemma hos Jennifer innan Oscars och Club Monday.
Tisdagen var jag mest trött och jobbade givetvis.
Idag = jobb, sen kalas för kusin David som fyllde 18 år. Trevligt.

Nu får det nog bli sovdags. Sovmorgon imorgon, oh yes!


Julia, Jennifer, jag & Johanna i måndags


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0