Bloggtorka

Jag har haft en veckas blogguppehåll, har liksom inte riktigt orkat/hunnit.
Kanske behåller jag uppehållet lite till, vi får se..

Nu är det i alla fall jobb som gäller. Jobb + regn = perfect!
Synd bara att jag jobbar till stängning och tjejerna planerar världens utgång.
Ja, det är typiskt. När jag väl inte är ledig en måndag/tisdag, ja då ska vi tydligen göra staden osäker.
Jag får se om jag kanske hänger på, synd bara att missa förfesten som brukar vara det bästa!


Jag bjuder på en liten bild från i lördags..

Nej, nu ska jag promenera ner till stan i regnet, då min cykel fortfarande är på lagning.


Ha en härlig/regning måndag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Minna

Du är så fin!

2009-07-29 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0