Helgen som gick..

Jag kan vara väldigt dålig på det där med uppdatering just nu, men så kan det vara ibland.
Helgen var helt suverän i vilket fall.
Familjen + farmor & Louise (Johans flickvän) kom ner hit till Lund i fredags eftermiddag.
Jag och Klas mötte upp dem på mammas och pappas hotellrum på Grand där vi tog en fördrink och hade lite presentöppning.
Sedan gick vi ner till Restaurangen och åt Julbord tills vi inte orkade stå upp.
Det var ett riktigt fint julbord!

På lördagen träffades vi alla på stan och gick i lite affärer och åt lunch.
Klockan 14.30 var det dags för bio, Luftslottet som sprängdes. Den var riktigt bra, men måste ju säga att boken var bättre. Väldigt mysigt med eftermiddagsbio dock. Det händer inte så ofta nuförtiden.
Efter bion åkte familjen hem.

Söndagsdagen spenderades hemma hos Klas. Jag var pigg som en lärka (säger man så) och fick en del pluggat.
Klas däremot, som varit ute kvällen innan, mådde inte fullt så bra. Det var rätt underhållande :)
Vid fyratiden mötte jag upp Sanna & Sanna för att gå på julstöket på Kulturen.
Gud så mysigt det var! Fanns hur mycket som helst att titta på.
Tyvärr kom vi så sent, det stängde kl.17.
Nästa år ska jag gå dit mycket tidigare!
Sedan följde Sanna M med mig hem på lite adventsfika innan jag skulle vidare hem till Madeleine & Emilia.
Madeleine fyller nämligen år på jullovet, så det var lite födelsedagsfirande i förskott med tårta, lussekatter, pepparkakor m.m. Mycket trevligt!


"Födelsedagsbarnet" Madeleine aka Housewife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0