Utflykten till Ven

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min bloggpaus, igen...
Men nu är jag på fötterna igen så att säga!

I tisdags var hela familjen på en liten utflykt. Cykling på Ven stod på schemat.
Som vanligt när min familj är i farten så var det upp i ottan som gällde.
Klockan 8.00 gick bilen hemifrån. Lite för tidigt för min smak, men man fick bjuda till helt enkelt.

Väl framme i Landskrona, där båten går ifrån, blev det lite fika i hamnen.
Sen tog vi alltså färjan över till Hven.
 

Väl framme var det dags att hyra cyklar. Det fanns en del att välja på minst sagt.
 
Vi tog ett par gula..



Här åt vi lunch..
  


Sen cyklade vi lite till..




Och så besökte vi Tycho Brahes museum där man kunde titta och leka.
  

En helt fantastiskt mysig och rolig dag med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0