Tjuvar igen..?

Jag tror knapp att det är sant! Som sagt så har vi suttit på Studiecentrum och pluggat idag. På lunchen var vi nere i stan och åt på nation. Under tiden hade jag lämnat min påse med träningskläder samt två kollegieblock på bordet där vi satt för att ingen skulle ta våran plats. Tror ni inte att någon jäkel tagit mina kollegieblock när vi kommer tillbaka!? Helt sjukt! Vad ska dem med dem till? Det fanns ju bara ganska meningslösa anteckningar, dessutom var det inte mycket tomt kvar i blocken. Jag förstår ingenting! Då kunde de ju lika gärna tagit kläderna eller vad?

Jag blir så trött...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Teknister är inget att lita på!

2009-04-23 @ 10:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0